SZKOLENIE ON-LINE
DATA:
18 lutego 2021 r.
KOSZT UCZESTNICTWA:
do 5.02 695 PLN + 23% VAT
od 6.02 795 PLN + 23% VAT
KYC I MONITORING RELACJI Z KLIENTEM
AGREGOWANIE DANYCH I POPRAWIANIE
DANYCH O KLIENCIE
18 LUTEGO 2021
Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl
PROGRAM SZKOLENIA
- Wprowadzenie – IV Dyrektywa i najważniejsze praktyczne zmiany
- Jak wygląda KYC i Customer Due Diligence w przepisach IV AMLD
- Środki należytej staranności. Kiedy są stosowane.
- Działania podejmowane przez Instytucje Obowiązane przy stosowaniu środków należytej staranności w świetle nowych przepisów.
- Wzmocnione środki należytej staranności – brak fizycznej obecności klienta – relacje non-face-to-face.
- Wideoweryfikacja, dane biometryczne a ochrona danych osobowych.
III. Ocena ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu
- Nadawanie klasy ryzyka przy nawiązaniu relacji z klientem
- Monitorowanie stosunków gospodarczych z klientem – monitoring transakcji
- Okresowy przegląd matrycy ryzyka
IV. PEP, beneficjent rzeczywisty – nowe podejście w IV AMLD
Rozkład czasowy szkolenia:
9.20-9.30 logowanie do platformy
9.30-11.30 szkolenie cz.1 (2h)
11.30–12.00 przerwa
12.00-14.00 szkolenie cz.2 (2h)
14.00 sesja pytań i odpowiedzi
METODA SZKOLENIA ON-LINE
Szkolenie on-line/zdalne to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Korzystanie z naszych szkoleń on-line/zdalnych umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo”, uczestnicy otrzymują pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza biurka.
- Szkolenie możesz odbyć z domu lub z biura
- Będziesz mógł na bieżąco śledzić jego przebieg i zadawać pytania prowadzącemu na żywo oraz na czacie.
- Przed szkoleniem otrzymasz mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu
- 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia szkolenia jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia
- Otrzymasz mailowo materiały i certyfikat w formacie pdf
- Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości jego odtworzenia w postaci filmu
Wymagania sprzętowe: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa
Organizator i prowadzący szkolenie nie wyrażają zgody na nagrywanie, udostępnianie i powielanie przebiegu szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
TRENER
Wojciech Kapica – Counsel, współkierujący praktyką prawa rynków finansowych w kancelarii SMM Legal
Wojciech jest ekspertem w obszarze compliance, regulacji sektora finansowego i relacji z regulatorem o unikalnych kompetencjach w skali kraju. W swojej codziennej pracy pomaga w sposób efektywny i otwarty czołowym polskim bankom, firmom inwestycyjnym i instytucjom płatniczym. Specjalizuje się w prawie bankowym (prywatnym i publicznym), prawie kapitałowym, prawie ubezpieczeniowym, polityce nadzorczej i ładzie korporacyjnym w podmiotach regulowanych. Brał udział w przygotowaniu wdrażania CRD IV / CRR (Bazylea III), EMIR i BRRD w Polsce.
Koordynował liczne postępowania licencyjne dotyczące banków, domów maklerskich i instytucji płatniczych przed polskim i zagranicznymi organami nadzoru finansowego. Posiada rozbudowane doświadczenie w tworzeniu skutecznych systemów compliance w instytucjach finansowych.
Redaktor naukowy i współautor przewodnika po nowej ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy (Wolter Kluwer, planowane wydanie październik 2018 r.). Autor kilkunastu artykułów na temat regulacji bankowych, ubezpieczeniowych i przeciwdziałaniu praniu pieniędzy. Prelegent na licznych polskich konferencjach dotyczących bankowości, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz rynku kapitałowego.
Wojciech ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studium Menedżersko-Finansowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Praktykę zawodową rozpoczął w Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie pracował przez ponad 3,5 roku w pionie nadzoru bankowego, następnie był Głównym Prawnikiem w Domu Maklerskim TMS Brokers S.A., członkiem zarządu domu maklerskiego na Malcie oraz doradcą nowopowstającego europejskiego banku.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu on-line przy zgłoszeniu się:
do dnia 5 lutego 2021 – 695 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 200 PLN
od dnia 6 lutego 2021 – 795 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia on-line wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.