Doręczenia elektroniczne w postępowaniu administracyjnym

Doręczenia elektroniczne w postępowaniu administracyjnym

SZKOLENIE ON-LINE

DATA:

8 grudnia 2021 r.

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 30.11 495 PLN + 23% VAT
od 1.12 595 PLN + 23% VAT

DORĘCZENIA ELEKTRONICZNE W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM

8 GRUDNIA 2021 r.

Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl


PROGRAM SZKOLENIA

  1. Pojęcie tzw. doręczenia elektronicznego
  2. Zakres podmiotowy doręczeń elektronicznych
  3. Zakres przedmiotowy doręczeń elektronicznych
  4. Aspekty techniczne związane z doręczeniami elektronicznymi
  5. Warunki skuteczności doręczeń elektronicznych
  6. Moment doręczenia pisma drogą elektroniczną
  7. Modele doręczeń pism sporządzanych w formie dokumentów elektronicznych
  8. Rola platformy ePUAP
  9. Analiza orzecznictwa sądów administracyjnych
  10. Ustawa o doręczeniach elektronicznych i zmiany w Kodeksie postępowania administracyjnego związane z jej  wejściem w życie, w tym: zakres zastosowania ustawy o doręczeniach elektronicznych, podstawowa siatka terminologiczna oraz świadczenie usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej (dopuszczalność, warunki skuteczności, moment doręczenia oraz opłaty).

ROZKŁAD ZAJĘĆ

9.20-9.30 logowanie do platformy
9.30-11.30 szkolenie cz.1 (2h)
11.30-12.00 przerwa
12.00-14.00 szkolenie cz.2 (2h)
14.00 sesja pytań i odpowiedzi

METODA SZKOLENIA ON-LINE
Szkolenie on-line/zdalne to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Korzystanie z naszych szkoleń on-line/zdalnych umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo”, uczestnicy otrzymują pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza biurka.

  • Szkolenie możesz odbyć z domu lub z biura
  • Będziesz mógł na bieżąco śledzić jego przebieg i zadawać pytania prowadzącemu na żywo oraz na czacie.
  • Przed szkoleniem otrzymasz mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu
  • 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia szkolenia jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia
  • Otrzymasz mailowo materiały i certyfikat w formacie pdf
  • Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości jego odtworzenia w postaci filmu

Wymagania sprzętowe: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa

Organizator i prowadzący szkolenie nie wyrażają zgody na nagrywanie, udostępnianie i powielanie przebiegu szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.


PROWADZĄCY


Agata Cebera
– radca prawny, doktor nauk prawny, adiunkt w Katedrze Postępowania Administracyjnego WPiA UJ. Autorka opracowania monograficznego „Odpowiedzialność odszkodowawcza za niezgodne z prawem wykonywanie władzy publicznej przez organy administracji publicznej”. Autorka i współautorka rozlicznych opracowań artykułowych i monograficznych w tym współautorka komentarza do Kodeksu postępowania administracyjnego, metodyki pełnomocnika w postępowaniu administracyjnym i sądowoadminisatrcyjnym  oraz anglojęzycznej monografii pt. European administrative cooperation. Remarks on Polish procedural provisions. Wykonuje zawód radcy prawnego w indywidualnej praktyce. Prelegentka na konferencjach krajowych i zagranicznych (Londyn, Ryga, Györ, Bratysława, Timisoara, Bergamo, Lizbona, Tarnopol, Moskwa). Uczestniczka wymiany bilateralnej z Minzu University of China.


WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu on-line przy zgłoszeniu się:
do dnia 30 listopada 2021 – 495 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 100 PLN
od dnia 1 grudnia 2021 – 595 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia on-line wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe w formie pdf

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER