Certyfikowany Product Manager

Certyfikowany Product Manager – kurs on-line

SZKOLENIE ON-LINE

DATA:

21 -22 marca 2024 r.

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 13.03 2095 PLN + 23% VAT od 14.03 2295 PLN + 23%VAT
 
CERTYFIKOWANY PRODUCT MANAGER 21 – 22 MARCA 2024 Partner Certyfikujący Kurs KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA CERTYFIKAT WYSTAWIONY PRZEZ WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ i CGE Kontakt/Zgłoszenia: tel. 22 651 80 75, 604 152 181, e-mail: info@cge.com.pl Cel szkolenia: dostarczenie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego i nowoczesnego zarządzania produktami.
 

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I – (9.00-16.00) Moduł 1 SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWA PRODUKTU  – PLAN MARKETINGOWY PRODUKTU ( w godz. 9.00-12.30) – Jak zbudować idealną strategię marketingową produktu – Plan: Analiza konkurencji – Produkt i Firma, na co zwracać uwagę robiąc benchmark produktów konkurencji – Plan: Forecasting – Intro i  Metody – Plan: Strategie cenowe – najlepsze narzędzia do pozycjonowania cenowego, psychologia cen – Plan: Analiza Rynku – segmentacja, marka i pozycjonowanie, szacowanie potencjału – Plan: Nasz konsument – Plan: Wymagania – potrzeby rynkowe, wymagania produktowe, priorytetyzacja – Jakie metody marketingowe stosować do poszczególnych grup produktowych – Najskuteczniejsze kanały promocji dla produktu – Techniki budowania idealnego portfela produktu Prowadzenie: dr inż. Artur Gąsiorkiewicz, Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, konsultant biznesowy 12.30-13.00 PRZERWA Moduł 2 ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W SPRZEDAŻY – NAJLEPSZE PRAKTYKI I NARZĘDZIA (w godz. 13.00-16.00) 1. Współpraca sprzedaż – marketing – kluczowe aspekty 2. Analiza posiadanego portfela produktowego – kluczowe parametry 3. Zrozumienie potrzeb, obaw i ograniczeń odbiorców – co ma na nas wpływ? 4. Rola dobrej historii sprzedażowej 5. Konstrukcja prawidłowego przekazu sprzedażowego 6. Jak z czym i do kogo – jak dobrać i przećwiczyć właściwy przekaz 7. Parametryzacja i monitoring marketingowych parametrów w procesie sprzedaży Prowadzenie: Bartosz Woźnicki, Sales & Marketing Board Member, CLOVIN DZIEŃ II – (9.00-16.00) Moduł 3 WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK – NAJLEPSZE PRAKTYKI I NARZĘDZIA ( w godz. 9.00-12.30) – Jak opracować dobry plan działań marketingowych w momencie wprowadzania nowego produktu na rynek? – Jak wyeliminować słabe punkty w procesie wdrażania implementacji i rozwoju produktu  – przykłady i narzędzia – Strategia wejścia na rynek, w tym propozycja wartości – Taktyczny plan wprowadzenia nowego produktu – najważniejsze punkty: a. Portfel produktów i plan cyklu życia b. Skuteczne sposoby doboru adekwatnego potencjalnego klienta do produktu c. Polityka cenowa d. Plan promocji – Monitorowanie nowego produktu na rynku – Skutecznie wdrażanie i umiejętność skrócenia wdrażania produktu na rynek – na co zwracać szczególną uwagę – Narzędzia/Analizy/Techniki w PRAKTYCE przy wprowadzaniu nowego produktu lub grupy produktowej 12.30 -13.00 PRZERWA Moduł 4 SKUTECZNY PRODUCT MANAGER W PRAKTYCE – SPOSOBY BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ ( w godz. 13.00-16.00) ZROZUMIENIE ROLI PRODUCT MANAGERA W ORGANIZACJI WYPRACOWANIE WSPÓLNEJ DEFINICJI PRODUCT MANAGERA NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ ZDOBYTYCH  INFORMACJI NA SZKOLENIU. Dyskusja – 1h 1. WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA PM Z INNYMI DZIAŁAMI – Postawa PM względem produktu, pracy, zaangażowania w organizacji – Cel pracy PM w organizacji – Zatem jaki ma cel mój produkt, moje produkty – Czy mój produkt jest naprawdę tylko mój / dyskusja ? – Moi klienci wewnątrz firmy jak i na zewnątrz – Sposób komunikacji produktu, celu, danych klientom zewnętrznym i wewnętrznym – Wizytacja rynkowa i wnioski z niej płynące 2. WSPÓŁPRACA PRODUCT MANAGERA Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY – Zrozumienie celu firmy – jeden cel – dwie drogi realizacji zadań – Przełożenie komunikacji marketingowej na działania sprzedażowe – złote zasady – Budżet, cele, zadania – informacja dla działu sprzedaży – co działa a co nie Dyskusja grupy / max 1h 3. NARZĘDZIA PRODUKTOWE – Badania rynkowe – fakty, wnioski płynące z badań – Cena – niska / wysoka – zrozumienie potencjału – Promocja cenowa, wyprzedaż – jak komunikować – Jak ocenić i zrozumieć konkurentów PODSUMOWANIE JAKIM JESTEM PRODUCT MANAGEREM – PRZEMYŚLENIA, DYSKUSJA W GRONIE UCZESTNIKÓW Prowadzenie: Małgorzata Pukszta, Trade Marketing Manager, ostatnio De Care Group Korzyści z uczestnictwa w kursie: – Uzyskanie nowoczesnej  wiedzy z zakresu marketingu, opartej o najlepsze praktyki i narzędzia w zarządzaniu produktami – Uzyskanie praktycznej wiedzy i nabycie umiejętności marketingowych od trenerów – PRAKTYKÓW posiadających praktyczne, wieloletnie doświadczenie marketingowe. – Uzyskanie CERTYFIKATU wydanego przez Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej i CGE
 

ROZKŁAD ZAJĘĆ

8.45 logowanie do platformy szkoleniowej 9.00 Rozpoczęcie I i II dnia szkolenia 10.30 przerwa 12.30 – 13.00 przerwa 15.00 przerwa 16.00 Zakończenie I i II dnia szkolenia Partner Certyfikujący Kurs
 

PROWADZĄCY SZKOLENIE

dr inż. Artur Gąsiorkiewicz – Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, konsultant biznesowy Doktor nauk ekonomicznych, specjalizujący się w problematyce gospodarki cyfrowej, modeli e‑biznesu i marketingu (w szczególności cyfrowego). Posiada doświadczenie biznesowe w obszarze marketingu zarówno po stronie klienta (jako konsultant biznesowy przedsiębiorstw i jednostek administracji publicznej) jak i po stronie agencji interaktywnej (na stanowisku kierowniczym). Autor kilkunastu publikacji z zakresu gospodarki cyfrowej i informatyki gospodarczej. Pomysłodawca i jeden z liderów corocznej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej DEMIST – „Gospodarka cyfrowa – zarządzanie, innowacje, społeczeństwo i technologie”. W pracy naukowej koncentruje się w szczególności na zagadnieniach: budowania i realizacji strategii marketingu (w tym marketingu cyfrowego według metody SOSTAC ©), projektowania doświadczeń użytkowników/klientów, inwentyki biznesowej oraz współczesnych metod komunikacji marketingowej i sprzedaży. Bartosz Woźnicki – Sales & Marketing Board Member, CLOVIN Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w wiodących firmach z sektora dób szybko zbywalnych. W przeciągu ostatnich piętnastu lat pełnił funkcje specjalistyczne i zarządcze w strukturach sprzedażowych, trade marketingowych i marketingowych w firmach Unilever, Johnson&Johnson oraz Tchibo. Był odpowiedzialny za trade marketing, category management, revenue management oraz wsparcie i rozwój sprzedaży w Tchibo w Polsce i krajach Bałtyckich. Bezpośrednie doświadczenie w pracy z wygrywającymi klientami rynku drogeryjnego, dyskontowego i hipermarketowego, siłami terenowymi i strukturami regionalnymi. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Wyższej Szkoły Handlu i Prawa, Uniwersytetu Walijskiego oraz wielu specjalistycznych kursów i szkoleń. W swojej pracy skoncentrowany na praktycznym zastosowania wiedzy i rozwoju potencjału ludzkiego. Małgorzata Pukszta – Trade Marketing Manager, De Care Group Pasjonatka marketingu handlowego od 15lat. Swoje doświadczenie zdobywała w firmach Kamis, Agros Nova, Ambra, obecnie De Care Group w różnych kanałach sprzedaży. Jej motto: „najważniejszy jest konsument.”
 

WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się: do 13 marca  2095 PLN + 23% VAT oszczędzasz 200 PLN od 14 marca 2295 PLN + 23% VAT Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych. Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym. W cenę szkolenia wliczone są: – Uczestnictwo w szkoleniu – Dostęp do platformy – Materiały szkoleniowe w formie pdf Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto: PKO Bank Polski S.A.:  08  1440  1387  0000 0000  1495  2551 Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu. Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

 

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER