ZARZĄDZANIE PRODUKTEM BANKOWYM
Najlepsze praktyki – Najnowsze narzędzia
5 GRUDNIA 2019 r., WARSZAWA
Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, kom. 501 165 652, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl
PROGRAM SZKOLENIA
Sesja I – Wdrożenie produktu bankowego (9.00-12.30)
– Analiza rynku, analiza konkurencji
– Jak budować wiarygodny model oceny
– Prace projektowe
Jak zarządzać zmianą jak zarządzać procesem zmiany/wprowadzania produktu
– Osadzenie produktu
Niebieski i czerwony ocean – czy istnieje w bankowym świcie
– Monitorowanie i kooperacja
Jak budować współpracę IT, marketing, sprzedaż, ryzyko
– Narzędzia
Systemy – jak zbudować własną wikipedię i uniknąć wielu niepotrzebnych pytań
– Puls produktu bankowego, życie produktu
Kottler, narzędzia – SAP, hurtownia danych – dlaczego automatyczne raporty oszczędzają czas
– Zarządzanie rozproszonym strumieniem danych
Stała praktyka gdy zalew nas masa e-maili
– Współpraca z jednostkami sprzedażowymi – jak być kochanym przez Klienta wewnętrznego
– VoC – jak badać satysfakcje Klienta, Klient nie gryzie – czy wizyta u Klienta to stres? Jak się przygotować
– Daily job – efekty nas oceniają, kooperuj ale bądź asertywny
Prowadzenie: Łukasz Kozioł, Dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami
12.30-13.00 Obiad
Sesja II – Omnikanałowości a zarządzanie produktem bankowym (13.00-17.00)
Omnikanałowość jest międzykanałowym modelem biznesowy, który jest używany przez banki do zwiększenia jakości doświadczeń klienta. Model, którego centralnym punktem jest klientocentryczność przyczynia się do zdecydowanej transformacji dotychczasowego multikanałowego środowiska w zakresie sprzedaży produktów i usług bankowych. Pomimo wielu kanałów obsługi klient postrzega organizację i jej starania jednokanałowo. W ramach szkolenia poznamy przykłady procesów omnikanałowych, główne etapy transformacji organizacji bankowej w celu wdrożenia pełnego omnikanałowego podejścia. Zapoznamy się z głównymi narzędziami i metodami służącymi budowie bardziej zindywidualizowanej i szytej na miarę oferty przynoszącej korzyści zarówno bankom jak i przede wszystkim klientom. Szkolenie pozwala pozyskać wiedzę i kompetencje w zakresie realizacji złożonych strategii omnikanałowych pozwalając świadczyć usługi najwyższej jakości we właściwy miejscu, czasie i kanale niezbędne w dzisiejszej pracy managerów produktów bankowych.
- Pojęcie, charakterystyka i ewolucja omnikanałowości w kontekście jakości doświadczenia klienta
- Przykłady rozwiązań omnikanałowych – analiza punktów styku
- Rola Agile, integracji, architektury opartej na SOA oraz cloud computingu w budowaniu rozwiązań omnikanałowych
- Przechwytywanie kontekstu klienta (wewnętrznego i zewnętrznego), zarządzanie kontekstem, analiza i eksploracja danych oraz antycypacja (rola big data i data mining)
- Interakcje, funkcje, zarządzanie kanałami – zmiana roli managera produktu w ramach podejścia omnikanałowego
- Konsekwencje, wady i zalety oraz przyszłość omnikanałowości w bankowości – racjonalizacja procesów i personalizacja produktów i usług
Prowadzący: Piotr Cirin, Manager Produktu w Departamencie Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw, PKO Bank Polski S.A.
Rozkład zajęć:
9:00 Rozpoczęcie szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.00 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY KURS
Łukasz Kozioł, Dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami
Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania UW, jest absolwentem MBA.
Był odpowiedzialny za uruchomienie licznych projektów produktowych w tym projektów faktoringu oraz leasingu, w tym uruchomienie produkcyjne systemu faktoringowego, przygotowanie, regulacji produktowych, procedur, tabeli opłat i prowizji, modelu rentowność produktu, kampanii marketingowej.
Był odpowiedzialny za współpraca z jednostkami banku, w ramach wsparcia sprzedaży faktoringu oraz leasingu we wszystkich kanałach bankowych.
Dodatkowo reprezentuje w COE/CAB na CEE GE, jest przedstawicielem w Polskim Związku Faktorów.
Piotr Cirin, Manager Produktu w Departamencie Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw, PKO Bank Polski S.A.
Specjalizuje się w modelu finansowania małych i średnich przedsiębiorstwa w ramach bankowych grup kapitałowych. Wcześniej pracował w Banku Zachodnim WBK SA oraz w spółkach leasingowych. Posiada 16 letnie doświadczenie zawodowe, uczestniczył we wdrażaniu i optymalizacji licznych produktów, usług i procesów bankowych – posiada certyfikaty PRINCE 2 Foundation i Practitioner. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, a także podyplomowe studia w zakresie rachunkowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studia Executive MBA w Oxford Brooks University, dyplom MBA „with distinction” oraz w Wyższej Szkole Zarządzania – The Polish Open University.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się:
do dnia 20 listopada 2019 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 21 listopada 2019 – 1295 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.