Transformująca Komunikacja dla Managera

Transformująca komunikacja dla Managera
Warsztat uczy budowania efektywnych relacji, komunikacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów

6 – 7 GRUDNIA 2016 r., WARSZAWA

Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 22 651 80 75, 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: anna.milewska@certge.pl

Warsztat „Transformująca Komunikacja dla menedżerów” zawiera i integruje elementy wiedzy oraz umiejętności menedżerskie takie jak: motywowanie ludzi, zarządzanie poprzez cele, budowanie relacji,  rozwiązywanie konfliktów, Coaching i mentoring, komunikację budującą porozumienie.
Program warsztatu prowadzony jest według metodologii Transforming Communication™ dr R. Bolstada, odnoszącej ogromny sukces na świecie, cenionej  za skuteczność i etyczny wymiar.
Program warsztatu „Transformująca Komunikacja”, oparty jest  na badaniach naukowych (m. innymi Johna i Mary Gottman, oraz Richarda Bolstada)  w zakresie uczenia komunikowania się i budowania relacji oraz na  metodzie „Komunikacji bez przemocy” osadzonej w kontekście biznesowym.
Warsztaty prowadzone są przez certyfikowanego trenera metody Transforming Communication™, doświadczonego trenera biznesu, Coacha i konsultanta .

 Czym różni się Transforming Communication™ od innych warsztatów z zakresu komunikacji?

  • Transformująca Komunikacja uczy rozpoznawania rodzaju sytuacji, w jakiej osoba się znajduje oraz  doboru i wykorzystania odpowiedniego narzędzia komunikacji.
  • Przedstawia on 4 sytuacje możliwe do wystąpienia w  relacjach  biznesowych i osobistych oraz odpowiednie narzędzia stosowane w konkretnej sytuacji w celu zbudowania dobrej relacji.
  • Transformująca Komunikacja uczy nie tylko technik i narzędzi, ale zmiany podejścia do konfliktu i odpowiedniego zdefiniowania problemu.

Warsztat uczy w sposób praktyczny:

  • budować relację współpracy i zaangażowania
  • osiągnąć pozytywne nastawienie do rozmówcy
  • zadbać o swój stan emocjonalny
  • unikać barier w porozumiewaniu się i jak je zastąpić odpowiednią komunikacją
  • postawy wspierania drugiej osoby, która ma problem  w znalezieniu rozwiązania
  • rozwiązywania swoich problemów z innymi – asertywności
  • rozwiązywania konfliktów – relacji i wartości.
    Ten warsztat nie tylko uczy narzędzi, które polepszają komunikację, ten warsztat sprawia, że ludzie zmieniają nastawienie do innych i  do siebie, zmieniają swoje wartości, dokonuje się w nich transformacja.
    Korzyści jakie odnoszą uczestnicy z warsztatu Transformującej Komunikacji, to korzyści jakie wynieśliby z dwóch innych warsztatów z zakresu komunikacji i zarządzania ludźmi i sobą.    Ten warsztat bowiem integruje umiejętności z  tych dziedzin.

Na warsztatach poznasz:

  • Jak rozpoznawać różne sytuacje w komunikacji i jakie narzędzia komunikacyjne stosować
  • Wzorce myślenia innych (meta programy) i systemy reprezentacje decydujące o twoim i innych sposobie komunikacji
  • Zasady pomagania innym w rozwiązaniu przez nich ich problemów, unikając roli Ratownika
  • Komunikat “JA” wyrażający asertywnie twoje zdanie i broniący twoich granic
  • Schemat rozmowy coachingowej – pozwalającej podwładnemu na podejmowanie decyzji i branie odpowiedzialności za swoje działania
  • Zasady rozwiązywania konfliktu interesów i wartości
  • Budowanie relacji długotrwałej opartej na wartościach
  • Udzielanie informacji zwrotnej – pozytywnej i korygującej
  • Zasady chwalenia i wyrażania uznania
  • Tworzenia w sobie stanu spokoju i zasobności
  • Zarządzania swoimi reakcjami i stresem

PROGRAM

Rozpoznanie 4 sytuacji w relacjach międzyludzkich i stosowanie odpowiednich narzędzi budowania relacji

1. DOBROSTAN
Obie strony mają dobre relacje
Na warsztacie uczestnicy poznają techniki i narzędzia budujące dobre relacje:

  • dopasowanie oraz dostrojenie
  • zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz wywierania wpływu
  • strategie myślenia, podejmowania decyzji  oraz  działania  ludzi – rozpoznawania sposobu jak ludzie myślą i podejmują decyzją, aby komunikować się wykorzystując ich mapę świata
  • systemy reprezentacji – nauczą się jak je rozpoznać i stosować w komunikacji

2. DRUGA OSOBA MA PROBLEM POMAGANIE INNYM W ROZWIAZANIU ICH PROBLEMÓW
Na warsztacie uczestnicy poznają techniki i narzędzia wspierające innych w rozwiązaniu ich problemów:

  •  bariery komunikacyjne popełniane w takiej sytuacji
  •  narzędzia wspierające drugą stronę w rozwiązaniu jej problemu
  •  zasady konsultowania
  •  model GROW  – rozmowy prowadzącej rozmówcę do rozwiązania problemu
  •  model udzielanie informacji zwrotnej

3.        OSOBA MA PROBLEM  – ZACHOWANIA ASERTYWNE

Na warsztacie uczestnicy poznają techniki i narzędzia stosowane w sytuacjach wymagających asertywności:

  • model komunikacji asertywnej, biernej oraz agresywnej wraz z konsekwencjami ich stosowaniu
  • model komunikatu JA budujący asertywne zachowania
  • strategie radzenia sobie w komunikacjami z osobami agresywnymi

4.        OBIE STRONY MAJĄ PROBLEM – ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWEJ

Na warsztacie uczestnicy poznają wiedzę  z zakresu rozwiązywania konfliktów oraz techniki i narzędzia stosowane w sytuacjach konfliktu:   

  • budowanie pozytywnej intencji – ramy  partnerstwa jako pierwszy etap rozwiązywania konfliktu
  • kształtowanie postawy wspierającej porozumienie
  • konflikt wartości i interesów oraz modele ich rozwiązywania
  • model RESOLVE rozwiązywania konfliktów
  • zasada Future search rozwiązywania konfliktów w organizacji

Korzyści dla uczestników:

  • Nauczysz się rozwiązywania konfliktów nie na bazie kompromisu, a obopólnej wygranej
  • Dowiesz się osiągać dobry stan emocjonalny w komunikacji – w pracy, co przełoży się na jakość twojego  życia
  • Wyzbędziesz się postawy “Ratownika” – osoby rozwiązującej problemy za pracowników, co prowadziło do twojego przepracowania i niezadowolenia
  • Wyzbędziesz się postawy “Ofiary” biernej akceptacji wpływu innych
  • Nauczysz się rozpoznawania wzorców myślenia, podejmowania decyzji i komunikacji innych i własnych.
  • Na warsztacie otrzymasz wiedzę i umiejętności praktyczne, które tworzą nową, jakość porozumiewania się w pracy i w relacjach osobistych.
  • Metoda Transforming Communication™ odnosi ogromny sukces na świecie i jest uznawana, za niezwykle efektywną, metodę
  • Uniwersalność tej metody powoduje, że jest ona efektywna i transformująca – zarówno relacje z innymi oraz siebie, tworząc nową, jakość twojego życia.

Metodyka prowadzenia szkolenia
Warsztat prowadzony jest metodą interaktywną, według międzynarodowego standardu Transforming Communication.  Sposób pracy –  mini wykłady, ćwiczenia w grupie, praca indywidualna, testy diagnostyczne, ćwiczenia z wykorzystaniem sytuacji zawodowych uczestników.

 Rozkład zajęć:
9.30 Rozpoczęcie I dnia szkolenia
9:00 Rozpoczęcie II dnia szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie I dnia szkolenia
16:00 Zakończenie II dnia szkolenia

TRENER
malota
Dr Wioletta Małota

Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania, specjalizuje się w zachowaniach organizacyjnych. Promotorka wiedzy, Konsultant HR, Certyfikowany Executive Coach & Mentor. Trener biznesu. Certyfikowany Leadership Coach – Institute of Leadership and Management, UK (2012). Certyfikowany Coach z zakresu inteligencji emocjonalnej przywódców – Roche Martin, UK (2012) oraz certyfikowany Trener Transformującej Komunikacji.Doświadczony MARKETING MANAGER. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Autorka programów studiów podyplomowych, kierownik studiów, opiekun merytoryczny oraz wykładowca przedmiotów  z zakresem kompetencji menedżerskich, coachingowych, mentoringowych, dzielenia się wiedzą i HRM w Wyższej szkole Handlowej we Wrocławiu. Wykładowca akademicki na studiach MBA w języku angielskim  z zakresu przywództwa, mentoringu i coachingu. Autorka książki „Jak z menedżera stać się przywódcą?” dla menedżerów i coachów (Difin , grudzień 2012). Propaguje mentoringową kulturę zarządzania – autorka artykułów z tego zakresu w prasie biznesowej  oraz HR (Personel i Zarządzanie) oraz na www.infor.pl , Wykładowca na międzynarodowych konferencjach coachingowych i mentoringowych (Mumbai/Indie -2014,  Adelajda/Australia – 2013, Warszawa – międzynarodowe konferencje naukowe na ALK).Certyfikowany konsultant narzędzi  psychometrycznych – PRISM BRAIN MAPPING oraz Extended Disc.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: zarządzania  w kulturze coachingowej  i mentoringowej  przywództwa,  narzędzi HR (na przykład:  zarządzania poprzez cele, systemu ocen pracowniczych), zarządzania zespołem, motywacji, komunikacji menedżerskiej, zarządzania zmianą, rozwiązywania konfliktów, umiejętności osobistych. Prowadzi zajęcia z zakresu przywództwa, negocjacji międzykulturowych oraz psychologii społecznej na Collegium Civitas w Warszawie.Absolwentka studiów magisterskich SGPiS, na Wydziale Handlu Zagranicznego w Warszawie, studiów  podyplomowych na  UW w Warszawie, Wydziale Geografii, Specjalizacji – Kultury krajów rozwijających się. Laureatka konkursu na najlepszy esej z zakresu zarządzania w XXI w zorganizowany przez School of Management at University of South Australia w Adelajdzie. Jej esej pt. ”Mentoring odwrócony narzędziem społecznego uczenia się oraz katalizatorem zmian” został jednym z 15 najlepszych esejów w  zakresie zarządzania na świecie. Pracuje globalnie, prowadziła wykłady m.in.  w Indiach, Australii, Chinach. Za swój wkład w rozwój  coachingu przywódczego otrzymała Nagrodę Global Coaching Leadership Award  przez World Coaching Congress, Mumbai, India, luty 2014 r.  r. Certyfikowany Trener kompetencji międzykulturowych (UK). Szkoli i konsultuje w j. polskim i angielskim. Prowadzi blog międzykulturowy www.crossculturemanagement.com w języku angielskim. Specjalizuje się w kulturach Azji, anglosaskich oraz europejskich. Autorka bloga  w j. angielskim o kompetencjach międzykulturowych www.crossculturemanagement.com.

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 18 listopada 2016 – 1495 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 19 listopada 2016 – 1795 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.:  08  1440  1387  0000 0000  1495  2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER