LIDER ZARZĄDZANIA ZMIANĄ
WARSZTATY PROWADZONE AMERYKAŃSKĄ METODOLOGIĄ CHANGE MANAGEMENT FIRMY PROSCI ®.
11 – 12 MAJA 2017 r., WARSZAWA
Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 651 80 75
e-mail: anna.milewska@certge.pl
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
– uzyskanie wiedzy o amerykańskich modelach zarządzania zmianą organizacyjną firmy Prosci ® bezpośrednio od Certified Change Management Managera firmy Prosci ®
– poznanie i przećwiczenie najważniejszych zasad skutecznego wprowadzania zmian w organizacjach
– zrozumienie kim jest prawdziwy lider i jak ewentualnie dokonać własnej transformacji
– przećwiczenie podejmowania dobrych decyzji i właściwych działań w prowadzeniu zmiany
– uzyskanie wiedzy i nabycie praktycznych umiejętności od trenera z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy korporacyjnej, między innymi na stanowisku Dyrektora d/s Zarządzania Zmianą
– dogłębne poznanie psychologicznych aspektów przechodzenia przez zmianę na poziomie pracownika i na poziomie organizacji w interakcji z trenerem o wykształceniu psychologicznym
PO UKOŃCZENIU WARSZTATU UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:
– powiązać cele strategiczne firmy z celami przeprowadzanej zmiany
– zdefiniować mierniki sukcesu zmiany i skutecznie dążyć do ich osiągnięcia
– rozumieć mechanizmy obronne i przejawiany opór w organizacji w kontekście jej kultury organizacyjnej i jej historii
– przewodzić zmianie organizacyjnej i umiejętnie współpracować z innymi osobami w nią zaangażowanymi
PROGRAM WARSZTATÓW
- Obowiązki i kompetencje menedżera
- Różnice miedzy pracą eksperta i menedżera.
- Lider – obowiązki, umiejętności i wyzwania.
- Porównanie menedżera i lidera.
- Rozpoznanie własnych słabych stron i ciągła praca nad nimi.
- Kierowanie, wsparcie i motywowanie.
- Najlepsze praktyki zarządzania ludźmi.
- Rozumienie perspektywy innych ludzi.
- Zarządzanie relacjami .
- Wpływanie na innych (brak relacji podległości służbowej).
- Praca z wyższą kadrą zarządzającą.
- Myślenie strategiczne, wizja, określanie kierunków, celów i planów
- Dobre stawianie celów (SMART)
- Ocena, Feedback i bieżąca informacja zwrotna.
- Terminowa realizacja zobowiązań i obietnic.
- Nie możesz wszystkim zarządzać sam – delegating.
- Rola liderów w zmianie.
- Rola i usytuowanie w organizacji Sponsora zmiany.
- Struktura firmy a planowana zmiana.
- Wybranie obowiązującej metodologii Project Management i Change Management.
- Właściwe zasoby i budżet.
- Lider i Zespół Zarządzania Zmianą.
- Najlepsze światowe praktyki w zarządzaniu zmianą – kamienie milowe do sukcesu
- Przejęcie odpowiedzialności za rezultaty zespołu.
- Efektywność organizacji a zaangażowanie jednostek.
- Opuszczanie strefy komfortu.
- Podejmowanie decyzji.
- Najlepsze światowe praktyki w zarządzaniu zmianą. (Prosci ®)
- Emocjonalne reakcje na zmiany.
- Zmiana w perspektywie organizacji i pracownika – model efektywnej komunikacji.
- Model ADKAR i jego praktyczne zastosowania.
- Proces zarządzania zmianą organizacyjną.
- Przezwyciężanie oporu wobec zmian a kultura organizacyjna.
- Jak przygotować siebie na zmianę.
- Jak przeprowadzić pracowników przez zmianę.
- Plan komunikacji i preferowani nadawcy.
- Plan szkoleń i coachingu
Rozkład zajęć:
9.30 Rozpoczęcie I dnia szkolenia
9:00 Rozpoczęcie II dnia szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie I dnia szkolenia
16:00 Zakończenie II dnia szkolenia
PROWADZĄCY
Maria Wolińska
- Erickson Professional Coach
- Certyfikowany Menedżer d/s Zarządzania Zmianą (Prosci ®)
- Certyfikowany Menedżer ds. Jakości (American ASQC)
- Facylitator Doskonalenia Procesów Biznesowych
- Citigroup Quality Black Belt (Czarny Pas Citigroup w Jakości)
- Six Sigma Black Belt (Czarny Pas)
mgr ekonomii, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz studiów podyplomowych SWPS – Praktyczna Psychologia Społeczna.
W swojej profesjonalnej karierze związana przede wszystkim z zarządzaniem zmianą, wiedzą, jakością i klientocentryzmem. Praktyk skutecznego wprowadzania zmian strategicznych, ciągłego doskonalenia produktów, usług i procesów głównie w sektorze usług finansowych. Kilkanaście lat pracy na wyższych stanowiskach dyrektorskich w bankowości ( Citibank, Raiffeisen ).
Wielokrotnie uzyskała międzynarodowe ewaluacje menedżerskie i przywódcze; odbyła wiele międzynarodowych szkoleń oraz uzyskała szereg certyfikacji z zakresu Leadership, zarządzania zmianą, zarządzania jakością, zarządzania procesami biznesowymi oraz prowadzenia projektów strategicznych.
Od 2008 roku zajmuje się działalnością szkoleniową, projektową i coachingiem. Posiada uprawnienia trenerskie, facylitatora zarządzania procesowego oraz międzynarodowe uprawnienia w coachingu. Jest certyfikowanym w USA przez Prosci ®. Change Management Manager’em. Pasjonuje się psychologią, a zwłaszcza zagadnieniami zmiany osobistej i organizacyjnej.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 24 kwietnia 2017 – 1495 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 25 kwietnia 2017 – 1795 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.