E-commerce dla trade marketingu

E-commerce dla trade marketingu – szkolenie on-line

SZKOLENIE ON-LINE

 

DATA:

10 sierpnia 2020 r.

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 31.07  595 PLN + 23% VAT
od  1.08   695 PLN + 23% VAT

E-COMMERCE DLA TRADE MARKETINGU

10 SIERPNIA 2020 r.

Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl

Szkolenie kierowane jest do pracowników działu marketingu handlowego (trade marketing), działu sprzedaży (key accounts) oraz wszelkich działów wspierających sprzedaż. Materiał pozwoli od podstaw zrozumieć zupełnie nowy kanał sprzedaży oraz zaznajomić się ze współczesnymi trendami handlu internetowego.

Szkolenie pozwoli na zagłębienie się w takie terminy i zjawiska jak:
Charakterystyka rynku online oraz wszystkich występujących podmiotów
Zagadnienia contentowe, które będą podstawą Twojego sukcesu
Sklep internetowy bez tajemnic (na co zwrócić uwagę w obsłudze handlowej)
Narzędzia digitalowe oraz ich ogromny potencjał

 


ZAKRES SZKOLENIA

– Zapoznanie się z podstawowymi pojęciami oraz trendami na rynku
– Polski e-shopper (jak i gdzie dokonujemy zakupów)
– Poszukiwania dystrybucji (potencjał rynkowy) (czy moje produkty mają szanse na sukces)
– Zarządzanie asortymentem (misja shopperowa, dobór najlepszego portfolio w poszczególnych e-kanałach)
– Content marketing (dlaczego bez tego nie osiągniesz sukcesu)
– Zarządzanie ruchem (działania Twojej marki w przełożeniu na konwersję)
– Sklep internetowy (jego budowa, możliwości – wyzwania. Postaw się po drugiej stronie)
– Przykłady działań digital wspierających eCommerce oraz jak są rozliczane
– Social media (jakie działania mogą wspierać sprzedaż)
– Join Business Plan – wkład trade marketingu do plany sprzedażowego (strategia, warunki, roczny plan wsparcia)


ROZKŁAD ZAJĘĆ

9.15-9.30  logowanie do platformy Microsoft Teams
9.30-11.30 szkolenie cz.1 (2h w trakcie krótka przerwa)
11.30–12.00 przerwa
12.00-14.00 szkolenie cz.2 (2h w trakcie krótka przerwa)
14.00 sesja pytań i odpowiedzi

METODA SZKOLENIA ON-LINE
Szkolenie on-line/zdalne to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Korzystanie z naszych szkoleń on-line/zdalnych umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo”, uczestnicy otrzymują pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza biurka.

  • Szkolenie możesz odbyć z domu lub z biura
  • Będziesz mógł na bieżąco śledzić jego przebieg i zadawać pytania prowadzącemu na żywo oraz na czacie.
  • Przed szkoleniem otrzymasz mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu
  • 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia szkolenia jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia
  • Otrzymasz mailowo materiały i certyfikat w formacie pdf
  • Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości jego odtworzenia w postaci filmu

Wymagania sprzętowe: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa

Organizator i prowadzący szkolenie nie wyrażają zgody na nagrywanie, udostępnianie i powielanie przebiegu szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.


PROWADZĄCY


Jacek Szumski
Key Account Manager E-Commerce/Trade Marketing Manager w Medela

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w kadrze kierowniczej znanej sieci dyskontowej w Polsce. Następnie kilka lat jako Category Manager (Catman) w L’Oreal pracował na rzecz rozwoju kategorii w ramach działań pro-shopperowych. Współpracował z klientami każdego kanału – począwszy od kanału nowoczesnego poprzez specyficzny kanał tradycyjny. Jako brand manager w Avon Polska odkrywał tajniki budowania wizerunku marki, doboru claimów, przygotowania ofert w celu maksymalizacji wyników swoich marek. Zarządzał mixem produktowym na rynku Polskim oraz Centralnej Europy. Następnie kierował w Unilever zespołem odpowiedzialnym za rozwój marek kategorii środków do prania w ramach działań marketingu handlowego. Przygotowywał narzędzia oraz ustalał targety dla działy sprzedaży. Odpowiadał za budowanie trade planu oraz kampanie promocyjne dla  4 dużych brandów. Obecnie Key Account Manager E-Commerce/Trade Marketing Manager w Medela.

 


WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu on-line przy zgłoszeniu się:
do dnia 31 lipca 2020 – 595 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 100 PLN
od dnia 1 sierpnia 2020 – 795 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia on-line wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe w formie pdf

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER