Skuteczne narzędzia trade marketingowe

SKUTECZNE NARZĘDZIA TRADE MARKETINGOWE
WARSZTATY

19  KWIETNIA 2018 r., WARSZAWA

Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl

O SZKOLENIU:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które pracują w Dziale TRADE MARKETING, MARKETING oraz na stanowisku KEY ACCOUNT MANAGER. Najważniejszymi zagadnieniami poruszanymi na szkoleniu będzie obszar związany z prezentacją i doborem narzędzi konsumenckich i klienckich. Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne wskazówki dotyczące wyboru optymalnych narzędzi Trade Marketingowych. Szkolenie ma charakter warsztatowy.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Dla osób pracujących w Działach Trade Marketingu, Marketingu oraz Key Account Managera, będzie to przedstawienie wszystkich najważniejszych zagadnień dotyczących możliwości i optymalnego doboru narzędzi.
Praktyczne ćwiczenia poprowadzą uczestników od strategii do wyboru narzędzi Trade Marketingowych, by tę strategię zrealizować.
Rozwiniesz kompetencje w zakresie:
Poznania procesu i elementów prowadzących do skutecznego działania
– Doboru optymalnych Narzędzi Trade Marketingowych, żeby realizować cele
Dopasowania Narzędzi do marek i kanałów, żeby skutecznie sprzedać i realizować strategię firmy

PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ 1
SKUTECZNE NARZĘDZIA TRADE MARKETINGOWE
Narzędzia TM
– Rodzaje Narzędzi TM
– Jak dobrać Narzędzia TM
MODUŁ 2
MISJA, WIZJA, CEL i STRATEGIA
Misja, Wizja
– Cele i Strategia
MODUŁ 3
RYNEK, MARKA I KONKURENCJA
Rynek i konkurencja
– Marka i grupa docelowa
MODUŁ 4
NARZĘDZIA KONSUMENCKIE
Narzędzia Konsumenckie
– Które wybiera Marketing i dlaczego?
– Jak działają narzędzia konsumenckie – mechanizmy
MODUŁ 5
NARZĘDZIA KLIENCKIE
Narzędzia Klienckie
– Które wybrać, żeby zrealizować strategię i cele?
– Jakie narzędzia dobrać do kanałów?
– Jak działają narzędzia klienckie – mechanizmy
MODUŁ 5
AKTYWACJA I KOMUNIKACJA
Aktywacja – działamy
– Komunikacja – wewnętrzna i zewnętrzna
– Sklep i półka – możliwości i wybór
MODUŁ 6
EGZEKUCJA I POSTEWALUACJA
Postewaluacja
– Elementy sukcesu

Rozkład zajęć:
9.00 Rozpoczęcie  szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.15 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie szkolenia

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Monika Michalska-Matusik

Praktyk biznesu, manager w międzynarodowych korporacjach FMCG, z doświadczeniem w obszarze Marketingu, Trade Marketingu i Sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w Firmach Nestle, Kompania Piwowarska i Coty.
Wieloletnie zarządzanie markami lokalnymi i globalnymi, w branży spożywczej i kosmetycznej.  Wprowadzanie na rynek i rozwój produktów w wielu kategoriach: pielęgnacja, zapachy, napoje, słodycze, w najważniejszych kanałach sprzedaży. Kreowanie długookresowych strategii brandowych, jak i kanałowych. Przygotowywanie planów i narzędzi sprzedażowych, prowadzenie międzynarodowych projektów biznesowych. Tworzenie i implementacja procesów biznesowych. Rozwój zespołów marketingowych i trade marketingowych.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Zainteresowania zawodowe – coaching i komunikacja.

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się:
do dnia 5 kwietnia 2018 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 200 PLN
od dnia 6 kwietnia 2018 – 1195 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.:  08  1440  1387  0000 0000  1495  2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER