Jak opracować książkę kryzysową dla swojej firmy?

JAK OPRACOWAĆ KSIĄŻKĘ KRYZYSOWĄ ?
WARSZTATY

22 – 23 LISTOPADA 2016 r., WARSZAWA

Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, kom. 501 165 652, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl

Do kogo adresowane jest szkolenie
Szkolenie z opracowywania książki kryzysowej jest adresowane do specjalistów z działów komunikacji i zasobów ludzkich.  Szczególnie zapraszamy: osoby pełniące funkcję Rzeczników prasowych, PR Managerów, HR Managerów, Dyrektorów ds. Relacji Zewnętrznych, Public Affairs oraz wszystkie osoby zajmujące się na co dzień komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w firmach.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu
Korzyści ze szkolenia – co uczestnicy będą potrafili i czego dowiedzą się na szkoleniu:
–      będą potrafili określić, jakie informacje muszą zebrać o swojej organizacji i jej otoczeniu, by opracować książkę kryzysową:
a. zdefiniują sytuację kryzysową,
b. zidentyfikują obszary ryzyka w działalności firmy bądź organizacji,
c. zidentyfikują grupy interesariuszy ważne w komunikacji podczas kryzysu,
d. opracują przykładowy scenariusz zdarzenia kryzysowego,
–      poznają modele książek kryzysowych – formy i język, jakimi zazwyczaj są pisane,
–      będą mieli szansę przygotować draft takiej książki kryzysowej – praca samodzielnie lub w grupach na konkretnych przypadkach
–      dowiedzą się, jak powinno wyglądać wdrożenie procedur antykryzysowych w firmie.

Metody, które będą wykorzystywane podczas szkolenia:
–      przekazywanie wiedzy w oparciu o prezentację i flipcharty
–      praca indywidualna i praca w grupach
–      dyskusje, burze mózgów
–      analiza case studies

PROGRAM WARSZTATÓW

I dzień szkolenia (9.00 – 17.00)
Focus: przygotowanie do opracowania książki kryzysowej
 9.00 – 10.00 Wprowadzenie – dyskusja

  • po co firmie książka kryzysowa,
  • kto z niej korzysta i aktualizuje,
  • jak to wygląda w Polsce – czy firmy są przygotowane na kryzys
 10.00 – 12.30 Trzy elementy przygotowania do pisania książki kryzysowej:
Pierwszy element – identyfikacja ryzyk i obszarów kryzysogennych dla firmy oraz określanie stopnia prawdopodobieństwa takiego zdarzenia – praca w grupach i prezentacja wyników na forum
13.30 – 14.30 Drugi element – mapowanie interesariuszy  – osób i instytucji, które mogą być zaangażowane i zainteresowane kryzysem, a także poszukiwanie ambasadorów firmy – burza mózgów
14.30 – 16.30  Trzeci element – opracowanie modelowego scenariusza na wypadek kryzysu – na najbliższe 6h po jego identyfikacji – praca samodzielnie lub w grupach na przykładach i prezentacja wyników na forum
16.30 – 17.00 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia
Zadanie wdrożeniowe na drugi dzień szkolenia
II dzień szkolenia (9.00- 17.00)
Focus: pisanie książki kryzysowej
 9.00 – 10.00  Modele procedur antykryzysowych – krótki wykład (prezentacja)

  • forma
  • zawartość
  • język
10.00 – 15.30 

 

Pisanie książki kryzysowej – warsztaty

  • jak dopasować formę i treść książki do specyfiki swojej firmy/organizacji – dyskusja
  • jakie treści warto umieścić w procedurach
  • schematy, wykresy
  • co powinno znaleźć się w załącznikach do procedury
  • jak często książka powinna być aktualizowana 
15.30 – 16.30 (w tym przerwa na obiad i kawę)  Wdrożenie procedur antykryzysowych – dyskusja i krótka prezentacja

  • szkolenie wdrożeniowe dla sztabu kryzysowego
  • co z pracownikami pierwszego kontaktu – recepcja, sekretariat, ochrona, infolinia
  • symulacja sytuacji kryzysowej
16.30 – 17.00 Podsumowanie szkolenia – runda uczestników


Rozkład zajęć:

9.00 Rozpoczęcie I i II dnia szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie I i II dnia szkolenia

PROWADZĄCA
Monika_Bebnowska
Monika Bębnowska
– ekspert Public Relations i trener biznesu, specjalizuje się w komunikacji kryzysowej, PR korporacyjnym oraz w relacjach z mediami. Prowadzi szkolenia dla klientów korporacyjnych z komunikacji w sytuacjach kryzysowych, zarządzania projektami PR i ich budżetowania oraz z relacji z mediami i wystąpień przed kamerą. Opracowuje i prowadzi symulacje sytuacji kryzysowych. Jest moderatorką sesji strategicznych z obszaru budowania wizerunku firmy, mapowania interesariuszy i zarządzania relacjami z nimi, jak też przygotowania do wdrożenia strategii CSR w firmach. Od pięciu lat prowadzi wykłady na podyplomowych studiach Public Relations i strategicznego komunikowania w firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wykładowcą w London School of Public Relations (filia w Warszawie) i w Akademii Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
W prowadzonych przez Monikę Bębnowską szkoleniach uczestniczyła kadra menadżerska i specjaliści działów PR z firm: AkzoNobel, Arcelor Mittal, Avon, 3M, DSV, Electrolux, Hispano-Suiza Polska, HJ Heinz, Kredyt Inkaso, Państwowa Agencja Atomistyki, Skoda Auto Polska, Wrigley oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN i in.
Na początku kariery zawodowej związana z mediami – pracowała jako redaktor w austriackim wydawnictwie Printernet,. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego w branży Public Relations. Była Account Director w Partner of Promotion, jednej z największych agencji PR w Polsce. Była Dyrektor Zarządzająca w Garden of Words – pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie agencji specjalizujących się w marketingu skierowanym do kobiet. Była szefowa działu zdrowia (Head of Healthcare Practice) w międzynarodowej agencji PR Grayling, gdzie koordynowała działania PR dla takich klientów jak: Bristol Myers Squibb, GE Medical i Sandoz oraz prowadziła kampanie CSR na rzecz profilaktyki zdrowia: Chroń Dziecięce Uśmiechy (Wrigley), Akademia Czerniaka (BMS).
Ukończyła z wyróżnieniem filologię germańską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Była stypendystką Księstwa Liechtenstein na Uniwersytecie Fryburskim w Szwajcarii oraz Fundacji Konrada Adenauera w Bonn.

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się:
do dnia 4 listopada 2016 – 1495 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 5 listopada 2016 – 1795 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.:  08  1440  1387  0000 0000  1495  2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER