EFEKTYWNE PROMOCJE CENOWE DLA TRADE MARKETING MANAGERA
24 października 2017, WARSZAWA
Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: anna.milewska@certge.pl
CELEM SZKOLENIA
jest poznanie mechaniki pracy z ceną w rynku w aspekcie finansowym oraz konsumenckim. Każdy z uczestników będzie mógł odpowiedzieć na pytanie czy rzeczywiście warto stosować promocję cenową dla moich produktów oraz zdefiniować zachowania konsumenta w stosunku do promocji cenowej.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
– poznanie efektu promocji cenowej z punku widzenia firmy jak i konsumenta
– poznanie mechanik promocji cenowych
– umiejętność stosowania promocji cenowej
– co się staniej – jak nie uruchomię promocji cenowej – świadomy wybór
NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA
– BUDOWA KALKULATORA CENY
– PROMOCJE TRADE MARKETINGOWE
– PROMOCJE CENOWE NA POLSKIM RYNKU
– PROMOCJA CENOWA W OCZACH KONKURENTA
– CZY ZAWSZE WARTO STOSOWAĆ PROMOCJĘ CENOWĄ ?
PROGRAM SZKOLENIA
1. BUDOWA KALKULATORA CENY
– czym jest cena
– kto ustala poziom cen
– składowe ceny
– składowe kosztów
– marża vs narzut
– cechy produktu w stosunku do ceny
2. PROMOCJE TRADE MARKETINGOWE
– dlaczego stosujemy promocje cenowe/dyskusja
– rodzaje promocji
– cele promocji
– wyliczenia kosztów promocji vs zysk
– poznanie rynku cen / raporty cen
– wnioski z raportu cen
– konkurencja rynkowa w aspekcie cen
Case dla grupy: przygotowanie opisu produktów wraz z jego cechami i celami rozwoju. Grupy dwu osobowe – prezentacja prac na forum, dyskusja
3. PROMOCJE CENOWE NA POLSKIM RYNKU
– dla kogo?
– jak długo?
– jaka komunikacja?
– jakie cele promocji?
– zyski i straty
– szanse i zagrożenia
4. PROMOCJA CENOWA W OCZACH KONKURENTA
– aspekty psychologiczne konsumenta
– dlaczego konsument korzysta bądź nie korzysta z promocji cenowych
– zachowanie konsumenta przy półce z promocją i bez promocji
– kanał komunikacji promocji konsumentowi – trendy
5. CZY ZAWSZE WARTO STOSOWAĆ PROMOCJĘ CENOWĄ
– jeśli tak to dlaczego?
– jeśli nie to dlaczego?
Dyskusja w grupie
Podsumowanie spotkania, omówienie wspólnej pracy, wyciągnięcie wniosków po spotkaniu, rekomendacje.
ROZKŁAD ZAJĘĆ:
9:00 Rozpoczęcie szkolenia
10:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:15 Obiad
15:30 Przerwa kawowa
17:00 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY:
MAŁGORZATA PUKSZTA
Marketing manager ds. HoReCa Ambra S.A (Centrum Wina).
W branży winiarskiej od 5 lat. Pasjonatka marketingu handlowego od 15 lat.
Swoje doświadczenie zdobywała w firmach Kamis, Agros Nova, obecnie Ambra w różnych kanałach sprzedaży.
Jej motto: „najważniejszy jest konsument.”
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 9 października 2017 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 10 października 2017 – 1295 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.