Efektywne promocje cenowe dla Trade Marketing Mangera

EFEKTYWNE PROMOCJE CENOWE DLA TRADE MARKETING MANAGERA

24  października  2017, WARSZAWA

Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: anna.milewska@certge.pl

CELEM SZKOLENIA
jest poznanie mechaniki pracy z ceną w rynku w aspekcie finansowym oraz konsumenckim. Każdy z uczestników będzie mógł odpowiedzieć na pytanie czy rzeczywiście warto stosować promocję cenową dla moich produktów oraz zdefiniować zachowania konsumenta w stosunku do promocji cenowej.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
poznanie efektu promocji cenowej z punku widzenia firmy  jak i konsumenta
– poznanie mechanik promocji cenowych
– umiejętność stosowania promocji cenowej
– co się staniej – jak nie uruchomię promocji cenowej – świadomy wybór
NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA
BUDOWA KALKULATORA CENY
– PROMOCJE TRADE MARKETINGOWE
– PROMOCJE CENOWE NA POLSKIM RYNKU
– PROMOCJA CENOWA W OCZACH KONKURENTA
– CZY ZAWSZE WARTO STOSOWAĆ PROMOCJĘ CENOWĄ ?

PROGRAM SZKOLENIA
1.
BUDOWA KALKULATORA CENY
czym jest cena
– kto ustala poziom cen
– składowe ceny
– składowe kosztów
– marża vs narzut
– cechy produktu w stosunku do ceny
2. PROMOCJE TRADE MARKETINGOWE
dlaczego stosujemy promocje cenowe/dyskusja
– rodzaje promocji
– cele promocji
– wyliczenia kosztów promocji vs zysk
– poznanie rynku cen / raporty cen
– wnioski z raportu cen
– konkurencja rynkowa w aspekcie cen
Case dla grupy: przygotowanie opisu produktów wraz  z jego cechami i celami rozwoju. Grupy dwu osobowe – prezentacja prac na forum, dyskusja
3.
PROMOCJE CENOWE NA POLSKIM RYNKU
dla kogo?
– jak długo?
– jaka komunikacja?
– jakie cele promocji?
– zyski i straty
– szanse i zagrożenia
4. PROMOCJA CENOWA W OCZACH KONKURENTA
aspekty psychologiczne konsumenta
– dlaczego konsument korzysta bądź nie korzysta z promocji cenowych
– zachowanie konsumenta przy półce z promocją i bez promocji
– kanał komunikacji promocji konsumentowi – trendy
5. CZY ZAWSZE WARTO STOSOWAĆ PROMOCJĘ CENOWĄ
– jeśli tak to dlaczego?
– jeśli nie to dlaczego?
Dyskusja w grupie
Podsumowanie spotkania, omówienie wspólnej pracy, wyciągnięcie wniosków po spotkaniu, rekomendacje.

ROZKŁAD ZAJĘĆ:
9:00 Rozpoczęcie szkolenia
10:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:15 Obiad
15:30 Przerwa kawowa
17:00 Zakończenie szkolenia

PROWADZĄCY:

MAŁGORZATA PUKSZTA
Marketing manager ds. HoReCa Ambra S.A (Centrum Wina).

W branży winiarskiej od 5 lat. Pasjonatka marketingu handlowego od 15 lat.
Swoje doświadczenie zdobywała w firmach Kamis, Agros Nova, obecnie Ambra w różnych kanałach sprzedaży.
Jej motto: „najważniejszy jest konsument.”

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 9 października 2017 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 10 października 2017 – 1295 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.:  08  1440  1387  0000 0000  1495  2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER