CUSTOMER CARE – budowanie perfekcyjnej relacji z klientem
PRAKTYCZNE WARSZTATY
21-22 SIERPNIA 2018 r., WARSZAWA
Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: info@certge.pl
Opis szkolenia
Klientocentryzm i Customer Care to umiejętność wsłuchiwania się w oczekiwania Klientów i tworzenie w firmie realnych warunków do ich spełniania. Warto zbudować w organizacji system wartości i standardy zachowań niezbędnych do realizacji tego celu. Jest to zadanie nie dla jednego, lecz dla wielu działów firmy, których współpraca jest widoczna z perspektywy Klientów i chcemy , żeby wzbudzała ich uznanie. Uczestnicy przypomną sobie, że Klient płaci pensje wszystkim zatrudnionym osobom w firmie. Kontakt z Klientem musi być odpowiedzialnym budowaniem związku opartego na dobrych emocjach. Słowa klucze to zaufanie, troska, szacunek i traktowanie z godnością. Klient jest darmowym konsultantem, zwłaszcza gdy składa reklamację, warto to umieć docenić i wykorzystać. Drugi dzień szkolenia będzie zdominowany przez ćwiczenia praktyczne. Przed szkoleniem Uczestnicy będą proszeni o przygotowanie do zaprezentowania grupie co najmniej jednej prawdziwej sytuacji, która powinna być obszarem do poprawy jeśli chodzi o zadowolenie z tego kontaktu pracownika i Klienta. Nagrane scenki dotyczące największych trudności w relacjach z Klientami zostaną poddane analizie i dyskusji na forum grupy, a następnie po uzyskaniu wskazówek od trenera ponownie nagrane w wersji ulepszonej, w której Uczestnicy będą mogli zastosować nowo nabyte umiejętności w praktyce.
CELEM SZKOLENIA JEST PODNIESIENIE POZIOMU KOMPETENCJI UCZESTNIKÓW PRZEZ:
- zrozumienie, jak kluczowe dla każdej organizacji jest wrażenie wywierane na Klientach;
- prawdziwe, empatyczne zorientowanie na Klientów;
- lepszą umiejętność słuchania Klientów;
- szybsze rozpoznawanie potrzeb i wymagań Klientów;
- lepszą komunikację z Klientem Zewnętrznym i Wewnętrznym;
- zmniejszenie odczuwanej presji w pracy przez lepsze zaspokajanie potrzeb Klientów;
- lepsze reprezentowanie firmy , jej etyki i standardów obsługi;
- zrozumienie podejścia jakościowego do doskonalenia organizacji i relacji z Klientem.
PROGRAM SZKOLENIA
- Customer Care – co to takiego?
- Klient istotą każdej organizacji.
- Doskonalenie organizacji i Klientocentryzm.
- Profesjonalna obsługa Klienta – konieczne wartości i zachowania.
- Perspektywa Klienta:
5.1. Czy łatwo się z nami współpracuje?
5.2. Model Kano
5.3. Chwile Prawdy – Moments of Truth - Perspektywa organizacji:
6.1. Co wiemy o wrażeniach i oczekiwaniach Klientów?
6.2. Czego nie wiemy?
6.3. Co robić, żeby spełniać oczekiwania Klientów?
6.4. Co zagwarantuje powodzenie?
6.5. Ciągłe doskonalenie i ustalanie priorytetów - Perspektywa Pracownika:
7.1. Moje doświadczenia jako Klienta
7.2. Mój kontakt z Klientem – moje odczucia, reakcje:
– podejście,
– analiza,
– działanie
– trudności – opis konkretnych sytuacji - Model efektywnej komunikacji w relacji z Klientem.
- Podstawowe zasady obsługi Klienta.
- Reklamacja, czyli prezent
- Odpowiedzi na reklamacje
- Ćwiczenia praktyczne trudnych sytuacji w parach (Klient-Pracownik):
– nagranie wideo-scenek
– analiza i ocena wideo-scenek
– zyskanie nowych umiejętności - Podsumowanie i zakończenie
Rozkład zajęć:
9.30 Rozpoczęcie I dnia szkolenia
9:00 Rozpoczęcie II dnia szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie I dnia szkolenia
16:00 Zakończenie II dnia szkolenia
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
– Erickson Professional Coach
– Certyfikowany Menedżer d/s Zarządzania Zmianą (Prosci ®)
– Certyfikowany Menedżer ds. Jakości (American ASQC)
– Facylitator Doskonalenia Procesów Biznesowych
– Citigroup Quality Black Belt (Czarny Pas Citigroup w Jakości)
– Six Sigma Black Belt (Czarny Pas)
Mgr ekonomii, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz studiów podyplomowych SWPS – Praktyczna Psychologia Społeczna.
W swojej profesjonalnej karierze związana przede wszystkim z zarządzaniem zmianą, wiedzą, jakością i klientocentryzmem. Praktyk skutecznego wprowadzania zmian strategicznych, ciągłego doskonalenia produktów, usług i procesów głównie w sektorze usług finansowych. Kilkanaście lat pracy na wyższych stanowiskach dyrektorskich w bankowości ( Citibank, Raiffeisen ).
Wielokrotnie uzyskała międzynarodowe ewaluacje menedżerskie i przywódcze; odbyła wiele międzynarodowych szkoleń oraz uzyskała szereg certyfikacji z zakresu Leadership, zarządzania zmianą, zarządzania jakością, zarządzania procesami biznesowymi oraz prowadzenia projektów strategicznych.
Posiada uprawnienia trenerskie, facylitatora zarządzania procesowego oraz międzynarodowe uprawnienia w coachingu. Jest certyfikowanym w USA przez Prosci ®. Change Management Manager’em. Pasjonuje się psychologią, a zwłaszcza zagadnieniami zmiany osobistej i organizacyjnej.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 8 sierpnia 2018 – 1495 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 9 sierpnia 2018 – 1795 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.